Zákaznická podpora

Kontakty

Hlášení poruch +420 602 974 968
( v případě SMS nezapomeňte uvést číslo zákazníka )
admin@sprintel.cz

Nastavení

Servery DNS 178.22.112.22
178.22.118.10
Server odchozí pošty: smtp.pripojeni.net
smtp.sprintel.cz


Návody k nastavení IP adres:

Windows 7   Windows Vista   Windows XP

Jak postupovat, pokud se nemůžete připojit k síti.

  • Restartujte přijímací zařízení (v případě že se jedná o jednotlivou přípojku), které je umístěno za Vaší anténou. Zařízení se restartuje pouze vytažením napájení z elektrické sítě na cca 30 vteřin.
  • Zkontrolujte zasunutí všech konektorů.
  • Zkontrolujte síťové nastavení dle parametrů, které jste dostali při instalaci internetu a jsou uvedeny ve smlouvě.
  • Restartujte PC.

Pokud se stále nemůžete připojit k síti:

  • Kontaktujte nás v pracovní dobu na telefonu 588 002 696, 602 974 968, nebo po pracovní době pošlete sms s číslem zákazníka a krátkým popisem problému na 602 974 968, případně na email admin@sprintel.cz, provedeme kontrolu zda je linka na přijímací zařízení u vás funkční.
    • a) v případě, že je chyba na straně poskytovatele, zajistíme rychlý servis
    • b) pokud je chyba na vaší straně nabízíme odborný servis
  • V pracovní dobu můžete kontaktovat naše servisní techniky na telefonních číslech uvedených v sekci kontakty

Pravidla pro vykonání servisního zásahu / ceník oprav

Servisní zásah je prováděn na základě požadavku zákazníka po sepsání servisního protokolu.

V případě oprav, nebo reklamací můžeme bezplatně zapůjčit náhradní přijímací zařízení nutné pro připojení k síti internet.

.pdf Nabídka a ceník servisních služeb.


Písemná objednávka služby

.pdf Písemná objednávka připojení k internetu


Další informace

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.